Specjalistka obsługi i wsparcia klienta / Wirtualna asystentka

Specjalistka obsługi i wsparcia klienta / Wirtualna asystentka

Chęć do podróżowania: W domu

Status zawodowy: Freelancer

Ostatnia aktualizacja: 5 cze 2025

Całkowite doświadczenie zawodowe: 20 rok/lat

Umiejętności językowe: Angielski, Polski,

Wydajność

Jestem Asia, ponad 8 lat z przyjemnością zajmowałam się kompleksową obsługą i wsparciem klienta sklepu internetowego z segmentu home design za pośrednictwem telefonu, email oraz czat. Trwale buduję relacje z klientem, w sposób empatyczny podchodzę do klienta starając się skutecznie rozwiązać każdy problem. Koordynowałam i organizowałam codzienną pracę zespołu. Angażując się społecznie stworzyłam materiały reklamowe na potrzeby kilku wydarzeń. Wyróżnia mnie świetna organizacja pracy, skrupulatność, wysoka kultura osobista i zaangażowanie w każdy projekt. Wspólnie możemy zrealizować zadania: • Obsługa i porządkowanie korespondencji • Przygotowywanie ofert • Wprowadzanie danych do systemów CRM/ERP • Współpraca z księgowością, wystawianie faktur, prowadzenie rejestrów • Pomoc w rekrutacji (publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja CV ) • Odpowiadanie na zapytania klientów (telefonicznie, mailowo, przez chat) • Zarządzanie kalendarzem i organizacja czasu także podróży służbowych • Umawianie spotkań i przypomnień, koordynacja terminarza • Research internetowy • Przepisywanie tekstów • Pozyskiwanie pism, danych, dokumentów z archiwów i urzędów • "Miękka" windykacja Podejmę się obowiązków z zakresu obsługi klienta i sklepu internetowego, administracji, fakturowania i projektowania graficznego. 📩 Zapraszam do kontaktu - z przyjemnością podejmę współpracę, jednorazową lub dłuższą. Pozdrawiam serdecznie,

Umiejętności językowe

Angielski

Początkujący

Polski

Język ojczysty