Specjalistka obsługi i wsparcia klienta / Wirtualna asystentka

Stawka godzinowa: Tylko dla zarejestrowanych
Dyspozycyjność: Tylko dla zarejestrowanych
Chęć do podróżowania: W domu
Status zawodowy: Freelancer
Ostatnia aktualizacja: 5 cze 2025
Całkowite doświadczenie zawodowe: 20 rok/lat
Umiejętności językowe: Angielski, Polski,
Wydajność
Jestem Asia, ponad 8 lat z przyjemnością zajmowałam się kompleksową obsługą i wsparciem klienta sklepu internetowego z segmentu home design za pośrednictwem telefonu, email oraz czat. Trwale buduję relacje z klientem, w sposób empatyczny podchodzę do klienta starając się skutecznie rozwiązać każdy problem. Koordynowałam i organizowałam codzienną pracę zespołu. Angażując się społecznie stworzyłam materiały reklamowe na potrzeby kilku wydarzeń. Wyróżnia mnie świetna organizacja pracy, skrupulatność, wysoka kultura osobista i zaangażowanie w każdy projekt. Wspólnie możemy zrealizować zadania: • Obsługa i porządkowanie korespondencji • Przygotowywanie ofert • Wprowadzanie danych do systemów CRM/ERP • Współpraca z księgowością, wystawianie faktur, prowadzenie rejestrów • Pomoc w rekrutacji (publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja CV ) • Odpowiadanie na zapytania klientów (telefonicznie, mailowo, przez chat) • Zarządzanie kalendarzem i organizacja czasu także podróży służbowych • Umawianie spotkań i przypomnień, koordynacja terminarza • Research internetowy • Przepisywanie tekstów • Pozyskiwanie pism, danych, dokumentów z archiwów i urzędów • "Miękka" windykacja Podejmę się obowiązków z zakresu obsługi klienta i sklepu internetowego, administracji, fakturowania i projektowania graficznego. 📩 Zapraszam do kontaktu - z przyjemnością podejmę współpracę, jednorazową lub dłuższą. Pozdrawiam serdecznie,
Umiejętności
Obsługa klienta9 Proces fakturowania / monitowania9 OpenCanvas2 Slackware9 Google Workspace9 Symfonia1 Projekt logo2 Wirtualna asystentka9 Pracownik biurowy9 Rozwiązywanie problemów9Umiejętności językowe
Angielski
Początkujący
Polski
Język ojczysty