Virtual Assistant

Virtual Assistant

Chęć do podróżowania: W domu

Status zawodowy: Freelancer

Ostatnia aktualizacja: 12 maj 2025

Całkowite doświadczenie zawodowe:

Umiejętności językowe: Polski, Angielski,

Wydajność

Szukasz osoby, która odciąży Cię w codziennych obowiązkach i zadba o porządek w Twoim firmowym chaosie? Dobrze trafiłeś! Od kilku lat działam w branży administracyjno-biurowej, a od ponad 2 lat zdobywam doświadczenie w logistyce i spedycji – m.in. jako księgowa oraz specjalistka ds. zwrotu podatku akcyzowego. Pracowałam również w biurze rachunkowym, gdzie przygotowywałam dokumentację kadrową. Ukończyłam kurs kadrowy i stale rozwijam swoje kompetencje. Współpracując ze mną możesz liczyć na: * obsługę skrzynki mailowej (odpowiadanie na wiadomości, umawianie spotkań, kontakt z klientami), * prowadzenie kalendarza i organizację codziennych zadań, * tworzenie zestawień, raportów i analiz w Excelu, * kompletowanie dokumentów dla działu kadr i księgowości, * dokładność, poufność i samodzielność w działaniu. Jestem świetnym researcherem, dobrze zorganizowana, komunikatywna i bardzo zdyscyplinowana. Nie boję się nowych wyzwań i szybko się uczę. Nie masz czasu na codzienne sprawy administracyjne? Chętnie Cię odciążę – niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę czy zarządzasz większym zespołem. Zapraszam do kontaktu!

Umiejętności językowe

Polski

Język ojczysty

Angielski

Początkujący