3D artist

3D artist

Chęć do podróżowania: W domu

Status zawodowy: Freelancer

Ostatnia aktualizacja: 6 lis 2023

Całkowite doświadczenie zawodowe:

Umiejętności językowe: Polski, Angielski,

Wydajność

Jestem artystą 3D specjalizującym się w tworzeniu assetów od podstaw (low-poly) aż do efektu końcowego (baking i tekstury) oraz renderowania. Umiejętności: Modelowanie i teksturyzacja 3D w programach takich jak Blender, 3Ds Max, Zbrush, Substance Painter, Marmoset Toolbag. Doświadczenie w tworzeniu modeli 3D od podstaw (niskopoliowe, wysokopoliowe, UV-mapping, baking, teksturyzacja). Zrozumienie podstawowych zasad kompozycji i projektowania. Umiejętność efektywnej pracy w zespole i komunikacji. Podstawowe umiejętności rysunku. Odpowiednie i dyscyplinowane podejście do pracy. Chęć nauki i szybka adaptacja do nowych narzędzi i technologii. Projekty: Projekty edukacyjne związane z tworzeniem modeli 3D postaci i obiektów (ponad 35 projektów). Cele stażu: Pozyskanie doświadczenia pracy z profesjonalnymi artystami i projektantami w branży gier. Rozwijanie umiejętności modelowania i teksturyzacji 3D. Wkład w proces tworzenia gier i udział w udanych projektach w Twoim studiu.

Umiejętności językowe

Polski

Zaawansowany

Angielski

Początkujący